Levering en Retournering

Gratis Levering Binnen 3 Werkdagen

  1.  ▼ Levertijden

    Volledige lampen en flessen

    Wij leveren via DPD rechtstreeks bij u thuis of op uw werkplek. Wij vragen u om ervoor te zorgen dat u een afleveradres geeft waar iemand overdag aanwezig is om voor de goederen te tekenen. Als niemand op het afleveradres aanwezig is om uw bestelling in ontvangst te nemen, zal er een kaartje worden achtergelaten en het pakket zal daarna naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt worden gebracht.

    Afleveradres Koerier Verzendtijd
    Nederland/België DPD 2-3 werkdagen

    Accessoires en gloeilampen (< € 30,-)

    N.b. Deze verzendservice wordt niet gevolgd.

    Afleveradres Koerier Verzendtijd
    Vasteland van Europa Parcel Force 2-3 werkdagen

     

  2.  ▼ Het volgen van uw pakket

    Wij vragen u om een geldig e-mailadres en mobiele telefoonnummer door te geven als u uw bestelling plaatst, zodat wij u de traceergegevens per e-mail en sms kunnen doorgeven.

    Vul uw traceercode in (pakketnummer zonder spaties of de code die wij u per e-mail of SMS hebben toegezonden) https://www.dpd.com/nl

  3.  ▼ Hoe kom ik erachter wanneer ik mijn pakket zal ontvangen? Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

    Zolang u een geldig mobiele telefoonnummer en e-mailadres heeft doorgegeven, zal DPD op de dag van verzending via e-mail en SMS contact met u opnemen en op de dag van levering met een tijdvenster van 1 uur, zodat u niet de hele dag op uw pakket hoeft te wachten. Als u niet aanwezig bent, kunt u de afleverdatum veranderen of verzoeken om aflevering bij een 'DPD-afleverpunt'.

    Als u geen antwoord op een bericht geeft en DPD kan het pakket niet bij u afleveren, dan zullen ze een kaartje achterlaten en zult u in de gelegenheid worden gesteld om uw pakket bij een 'DPD-afleverpunt' op te halen. Het zal daar gedurende 10 werkdagen worden bewaard voordat het pakket weer terug naar het Verenigd Koninkrijk wordt gezonden.


Klantenservice met gouden ster

  1.  ▼ 2 jaar garantie

    Voor uw eigen gemoedsrust hebben alleen de artikelen die u op Mathmos.com bestelt een garantie op fabricagefouten voor een periode van 2 jaar vanaf de aankoopdatum. Indien uw artikel een fabricagefout heeft, zullen wij deze repareren of vervangen, met inbegrip van alle verzendkosten.

    Artikelen die bij andere retailers zijn gekocht, hebben een garantie op fabricagefouten voor een periode van 1 jaar vanaf de aankoopdatum.

    Onder een fabricagefout verstaan we iedere fout in de materialen van het product of door de fabricage, die aanwezig was op het moment van ontvangst van het product.

    Schade die als gevolg van de volgende omstandigheden is ontstaan, wordt niet aangemerkt als fabricagefout en valt ook niet onder onze garantie:

    • Bij gloeilampen die ouder zijn dan 1 jaar
    • Accidentele schade
    • Aanvaardbare (normale) slijtage
    • Schade veroorzaakt door misbruik of nalatigheid

      Wij zullen de volgende producten niet vergoeden:

    • Indien ze niet in overeenstemming met de instructies zijn gebruikt of onderhouden Bijvoorbeeld als lavalampflessen zijn verplaatst, terwijl ze nog warm waren
    • Elk product dat door iemand anders dan Mathmos is aangepast of gerepareerd
    • Indien een product tweedehands, opgeknapt of zonder garantie is gekocht
  2.  ▼ Defecte producten

    Mathmos is trots op zijn hoge kwaliteitsproducten die voldoen aan alle relevante veiligheids- en kwaliteitsnormen. Als u echter denkt dat er iets mis is met een van onze producten, volg dan de volgende 2 stappen:

    1. 1. Ga naar het FAQ-gedeelte van onze website (Veelgestelde vragen) Tik op de relevante vraag. Misschien dat hiermee uw probleem is opgelost.
    2. 2. Mocht het FAQ-gedeelte geen oplossing voor uw probleem bieden en uw product valt nog binnen de garantieperiode van 2 jaar (alleen geldig voor klanten van Mathmos.com), neem dan contact op met ons team productexperts en zij zullen u adviseren wat u verder moet doen. Om ervoor te zorgen dat uw aanvraag zo efficiënt mogelijk wordt afgehandeld, verzoeken wij u vriendelijk om het volgende bij de hand te houden: uw bestelnummer, een foto waarop het probleem te zien is, een beschrijving van het probleem en de datum waarop u het probleem hebt opgemerkt.

    Let op: Retourneer uw product niet voordat u eerst met ons contact hebt opgenomen en ons advies hebt ontvangen.

  3.  ▼ Retournering binnen 30 dagen / na de kerstdagen verlengd (lokaal afleveradres)

    We hopen dat u blij bent met uw product van Mathmos. Maar mocht u om een of andere reden toch niet tevreden zijn, dan heeft u 30 dagen de tijd om het aan ons te retourneren en we zullen het aankoopbedrag daarna terugstorten.

    Rond de feestdagen kunnen producten, die u tussen 1 november en 25 december op een website van Mathmos hebt besteld, tot 31 januari aan ons worden geretourneerd.

    U hoeft daarbij alleen de verzendkosten naar een lokaal adres in uw eigen land te betalen.

    Volg hiervoor onze retourprocedure in 5 stappen:

    1. Neem contact met ons op

    U dient eerst per e-mail of telefoon contact met ons op te nemen voordat u uw product retourneert. Geef dan de volgende gegevens aan ons door: uw naam, de productnaam, het ordernummer en uw e-mailadres. We sturen u vervolgens een retourlabel voor een adres in uw land. interneteurope@mathmos.com / +44 1202 620114

    2. Retourformulier: vul dit in, knip het daarna uit en doe hem in het pakket

    Naam Ordenummer Productnaam Reden voor retournering en terugbetaling

    3. Verpak het product zorgvuldig:

    Alle retourproducten dienen in een verkoopbare staat te worden geretourneerd (in de originele verpakking, ongebruikt en zorgvuldig verpakt). Zorg ervoor dat u het retourformulier in het pakket hebt gedaan. Als het product niet in een volledig verkoopbare staat aan ons wordt geretourneerd, kunnen we de terugbetaling van het product weigeren of verminderen.

    • Laat uw lavalamp minimaal 24 uur afkoelen voordat u hem inpakt (bijv. nadat u hem hebt aangezet om de kleur te zien).
    • Gebruik zoveel mogelijk de originele verpakking. Als onderdelen van de binnenverpakking beschadigd zijn, gebruik dan geschikte verpakkingsmaterialen, zoals sterk karton en noppenfolie, om het product in te pakken.
    • Bescherm de stekkerpennen met geschikt materiaal zoals noppenfolie of krantenpapier.
    • Beschermend materiaal dient ook rond de voet van de lamp en de kap te worden gewikkeld om deze tegen krassen te beschermen. Het snoer kan daarna rond de buitenkant van de lampvoet worden gewikkeld.
    • Vergeet niet dat lavalampen van glas zijn en dus zeer stevig verpakt moeten worden.

    4. Stuur het product terug:

    U ontvangt instructies over hoe u dit moet doen als we u het retourlabel toezenden. Mathmos aanvaardt geen aansprakelijkheid voor goederen die tijdens het transport verloren of beschadigd raken. Daarom raden wij u aan om de producten zorgvuldig te verpakken en uw bewijs van verzending te bewaren.

    5. Restitutie door Mathmos:

    Alle restituties worden binnen 2 weken verwerkt, nadat het artikel in onze fabriek is ontvangen; de meeste restituties worden hierbij echter binnen 3-5 dagen verwerkt. Als u deze nog niet binnen 2 weken heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via returns@mathmos.com en geef ons uw trackinginformatie van de retournering, zodat we dit kunnen onderzoeken.

 

Home :: Levering en Retournering
 
 
We hebben cookies op uw computer geplaatst om deze website te verbeteren. Meer informatie
    
Terug naar boven