Leverings & Retouradvisering

Leveringsinformatie

Levering is gratis en is opgenomen in de kosten van uw bestelling. De meeste bestellingen worden door DPD verzonden via een geheel te volgen verzendservice (met uitzondering van gloeilampen en accessoires onder € 30,- die via een standaard verzendservice worden toegezonden).



 
  1. - Levertijden

    Volledige lampen en flessen

    Wij leveren via DPD rechtstreeks bij u thuis of op uw werkplek. Wij vragen u om ervoor te zorgen dat u een afleveradres geeft waar iemand overdag aanwezig is om voor de goederen te tekenen. Als niemand op het afleveradres aanwezig is om uw bestelling in ontvangst te nemen, zal er een kaartje worden achtergelaten en het pakket zal daarna naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt worden gebracht.

     

    Afleveradres Koerier Verzendtijd
    Nederland/België DPD 2-3 werkdagen

     

    Accessoires en gloeilampen (< € 30,-)

    N.b. Deze verzendservice wordt niet gevolgd.

     

    Afleveradres Koerier Verzendtijd
    Vasteland van Europa Royal Mail/Postkantoor 2-3 weken

     

  2. - Het volgen van uw pakket

    Wij vragen u om een geldig e-mailadres en mobiele telefoonnummer door te geven als u uw bestelling plaatst, zodat wij u de traceergegevens per e-mail en sms kunnen doorgeven.

    Vul uw traceercode in (pakketnummer zonder spaties of de code die wij u per e-mail of SMS hebben toegezonden) https://www.dpd.com/nl

  3. - Hoe kom ik erachter wanneer ik mijn pakket zal ontvangen? Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

    Zolang u een geldig mobiele telefoonnummer en e-mailadres heeft doorgegeven, zal DPD op de dag van verzending via e-mail en SMS contact met u opnemen en op de dag van levering met een tijdvenster van 1 uur, zodat u niet de hele dag op uw pakket hoeft te wachten. Als u niet aanwezig bent, kunt u de afleverdatum veranderen of verzoeken om aflevering bij een 'DPD-afleverpunt'.

    Als u geen antwoord op een bericht geeft en DPD kan het pakket niet bij u afleveren, dan zullen ze een kaartje achterlaten en zult u in de gelegenheid worden gesteld om uw pakket bij een 'DPD-afleverpunt' op te halen. Het zal daar gedurende 10 werkdagen worden bewaard voordat het pakket weer terug naar het Verenigd Koninkrijk wordt gezonden.


Retouradvisering

Wij zijn trots op onze kwaliteit en we weten zeker dat u uw lamp mooi zult vinden. Echter, als u toch niet tevreden bent met uw product, neem dan s.v.p. binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons op voor een retourzending. Wij zijn u hiermee graag van dienst.

U zult dan van ons een retourlabel ontvangen en dan kunt u op uw eigen kosten het product naar ons retourzenden.

  1. - Defecte producten

    Als u denkt dat uw product defect is, raadpleeg dan eerst de Veelgestelde Vragen-lijst op onze website op de desbetreffende productpagina. Als dit geen oplossing geeft voor uw probleem neem dan direct contact op met onze klantenservice. Retourneer het product niet voordat u eerst voor advies met ons contact hebt opgenomen.

  2. - Het retourneren van ongewenste producten (retouradres in België en Nederland)

    Als u het product vanwege een andere reden wenst te retourneren, dan zijn we u hiermee graag van dienst binnen 14 dagen nadat u het product hebt ontvangen. Na contact met ons heeft u 14 dagen de tijd om het product terug naar Mathmos te sturen. Voor meer informatie over het annuleren van uw bestelling verwijzen wij u naar onze Algemene Voorwaarden.

    1. Retourneer het product niet voordat u eerst met ons contact hebt opgenomen voor advies. Neem s.v.p. binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op via Interneteurope@mathmos.com of via tel. +44 01202 620114.

    2. Mathmos zal u een retourformulier (hier af te drukken) en een retourlabel toezenden.
    3. Vul de gegevens op uw retourformulier in (hier af te drukken) en verpak uw product met dit formulier daarna in de originele verpakking. Laat uw lavalamp tenminste 24 uur afkoelen voordat u hem verplaatst en als niet de gehele originele verpakking meer beschikbaar is, kunt u ander geschikt verpakkingsmateriaal hiervoor gebruiken zoals stevig karton en bubbeltjesplastic, zodat het product onbeschadigd bij ons aankomt.
    4. Druk het retourlabel af, knip deze uit en bevestig deze stevig op de buitenkant van het pakket vast, waarbij u ervoor zorgt dat de gegevens op het label duidelijk zichtbaar zijn. Onze logistieke partner dient namelijk de barcode op de retourlabel te scannen om uw retourzending te kunnen verwerken, dus plak deze retourlabel duidelijk zichtbaar op de buitenkant van het pakket. Bovendien dienen de oude adresgegevens/verzendlabels te worden verwijderd/verborgen en dient het retourformulier in de verpakking te worden gelegd.
    5. Geef uw pakket af bij het postkantoor of een ander postagentschap of verzendservice, waar u zal worden gevraagd om de verzendkosten voor de retourzending naar het retouradres in uw eigen land te betalen op basis van de afmeting en het gewicht van uw pakket. Bewaar uw kassabon als bewijs van verzending. Alleen de binnenlandse verzendkosten zijn voor uw rekening. De extra verzendkosten zullen door ons worden voldaan.

Volgens deze verzendinstructies zal het retourproces ongeveer 5-7 werkdagen in beslag nemen. In sommige gevallen lopen de retourzendingen vertraging op, vooral gedurende de kerstperiode. Neem daarom pas na 10 werkdagen contact met ons op als u niet eerder iets van ons heeft vernomen.

Home :: Leverings & Retouradvisering
 
 
The cookie settings on this website are adjusted to allow all cookies so that you have the very best experience. If you continue without changing your cookie settings, we'll assume that you are happy to receive all cookies on our website. However, if you would like to, you can change your settings at any time using the Change cookie settings link in the Special menu. 
    
 
Terug naar boven