Veiligheid voorop   -   Open zoals gewoonlijk

COVID-19 FAQ

  1.  ▼ Welke maatregelen neemt Mathmos om zijn medewerkers en klanten te ondersteunen?

    We beseffen dat dit een moeilijke en onzekere tijd is voor onze collega's en klanten. Onze prioriteit is hun gezondheid en veiligheid, en we doen er alles aan om de potentiële verspreiding van het virus tot een minimum te beperken.

    Alle medewerkers die niet nodig zijn voor de productie of distributie zijn uitgerust met alle benodigde hulpmiddelen om thuis te werken. Op al onze werklocaties hebben we de gezondheids- en veiligheidsmaatregelen uitgebreid om ervoor te zorgen dat we onze collega's en klanten voldoende kunnen beschermen. In onze fabriek en ons distributiecentrum is het verplicht om je handen te wassen en we hebben de reinigingsschema's opgeschaald. Er zijn ook antibacteriële gels, maskers en latex handschoenen beschikbaar gesteld en het fabriekspersoneel neemt het dringende advies van social distancing in acht en werkt volgens de richtlijnen van de Wereldgezondheidsorganisatie.

  2.  ▼ Kan ik de Mathmos-producten nog steeds online kopen?

    Ja, onze online winkels zijn gewoon open.

  3.  ▼ Ik heb online een product besteld. Kan het virus de bestelprocedure beïnvloeden?

    Onze websites zijn operationeel, en ons team werkt er hard aan om ervoor te zorgen dat de bestellingen op de gebruikelijke manier worden verwerkt.

  4.  ▼ Zijn de Mathmos-fabriek in het Verenigd Koninkrijk en het distributiecentrum in Duitsland nog steeds open?

    Onze fabriek en ons distributiecentrum draaien gewoon door en hebben genoeg voorraad van de Mathmos-producten.

    Op al onze werklocaties hebben we de gezondheids- en veiligheidsmaatregelen uitgebreid om ervoor te zorgen dat we onze collega's en klanten voldoende kunnen beschermen. In onze fabriek en ons distributiecentrum is het verplicht om je handen te wassen en we hebben de reinigingsschema's opgeschaald. Er zijn ook antibacteriële gels, maskers en latex handschoenen beschikbaar gesteld en het fabriekspersoneel neemt het dringende advies van social distancing in acht en werkt volgens de richtlijnen van de Wereldgezondheidsorganisatie.

  5.  ▼ Zullen er vertragingen optreden bij de levering?

    We hebben onze leveringsperiode met twee dagen verlengd om gedurende deze tijd korte vertragingen op te kunnen vangen.

  6.  ▼ Heeft u uw retourbeleid uitgebreid?

    Ons retourbeleid is nu teruggekeerd naar 30 dagen vanaf de verzenddatum, zie hier voor meer informatie.

  7.  ▼ Moet ik het retourpakketje zelf wegbrengen?

    Nee, verschillende transporteurs bieden een ophaalservice aan, lees hier verder.

  8.  ▼ Welke veiligheidsmaatregelen nemen uw vervoerders?

    Zie hier de updates van onze transporteur UPS.

  9.  ▼ Als een Mathmos-werknemer wordt gedwongen om zichzelf te isoleren, krijgt hij dan betaald ziekteverlof?

    In het geval dat medewerkers verplicht worden om zichzelf te isoleren, zullen we hun welzijn en die van de mensen in hun nabije omgeving ondersteunen. Medewerkers die worden geadviseerd om zichzelf te isoleren en niet vanuit hun huis kunnen werken, zoals het fabrieks- of distributiepersoneel, zullen worden doorbetaald.

  10.  ▼ In sommige gebieden van mijn land zijn er leveringsproblemen. Waar kan ik zien welke gebieden worden getroffen?

    Zie hier.

 
 
We hebben cookies op uw computer geplaatst om deze website te verbeteren. Meer informatie
    
Terug naar boven